文/佳勳  預約專線:0912908535

感謝大家願意花時間看我寫的一週運勢,也歡迎預約做占卜喔!!!^^

 

彩虹卡簡介:
★彩虹卡全都是智慧和肯定的話語,也是一種能量卡
☆彩虹卡是你人生的靈性伴侶者。它們提供你思想、希望、安慰、確定和愛的想法
★彩虹卡內容全是肯定積極的話,激勵人心,提供我們充滿愛、充滿希望的遠景。

作者:DORIS,藝術治療師
譯者:彭瑛瑛(百合身心靈整合工作室負責人)



12星座圖
12星座  

來源出處:http://www.9191tu.com/?tag=12%E6%98%9F%E5%BA%A7



12星座身、心、靈一週運勢


水瓶座01/20~02/18


身:活在當下使我充滿力量  
    Living in the present empowers me.
心:我愛我獨一無二而且美好的生活 
    I love my unique and wonderful life. 
靈:我奉獻我的一生去探索並實踐我的願景  
    I dedicate my life to exploring and fulfilling the visions that

    are in me.


雙魚座02/19~03/20

身:我的生命是有深度的,有規律的,並且放鬆的  
    My breathing is deep, reqular and relaxed.
心:我讓新觀念在潛意識中成長  
    I program my subconsciousness with new thoughts of growth.
靈:我歡迎豐盈進入我的生命 
    I welcome abundance into my life.


牡羊座03/21~04/19

身:我的意識是光明、清楚並且充滿愛的  
    My consciousness is light, clear and full of love.
心:我整個身體正如我的臉和手一樣,美麗與自然  
    My whole body is as beautiful and natural as my face and my hands.
靈:被愛是美好的  
    It is good being loved by others.


金牛座04/20~05/20

身:金錢對我與他人都是愛與支持的呈現
    Money is an expression of love and support for me and others.
心:無論我到何處,我總是被保護也被愛  
    Wherever I go I am always protected and loved.
靈:失去控制是無傷大雅的  
    It is okay to lose control.


雙子座05/21~06/21

身:我覺得我真實的使命是合宇宙和諧  
    I find my true purpose in harmony with the universe.
心:我很容易適應我周遭的人、地方和事物  
    I easily tune in the people, places and things around me.
靈:我結合愛與光,因而創造了一個嶄新的世界  
    I connect to all that is love and light, thus a new world.


巨蟹座06/22~07/22

身:我從經驗中學習,並認為走不同的路是絕對可行的  
    I learn from experience and it is perfectly acceptable to

    take different paths.
心:只有我能夠使自己真正快樂  
    Only I can make myself truly happy.
靈:我懷著感謝與愛的心情來付自己的帳單  
    Thankfully and lovingly I pay my bills.


獅子座07/23~08/22

身:當我把憤怒的能量轉變成愛的療癒能量時,就會產生美好的轉變  
    Many wonderful changes can occur when I put the energy of

    anger into the healing energy of love.
心:我很感謝我能夠成為神的管道,把非凡的智慧發揚光大  
    I am granteful to be able to show how the power of divine

    intelligence works through me.
靈:我由衷地感謝所有我需要的東西都有人供應 
    I am thankful that everything that I need is provided.


處女座08/23~09/22

身:所有我需要的東西,都會適時的來到我身邊
    Everything I need comes to me at the right moment.
心:我讓愛流入我的世界,祝福每個人和每件事
    I let love flow into my world,blessing everybody and everything.
靈:生命太珍貴了,所以我不能讓自己迷失在過去的憎恨與痛苦裡
    My life is too precious to lose my self in the resentment

    and bitterness of the past.


天秤座09/23~10/23

身:在任何情況下,我都是安全的
    I am safe in everything that is.
心:我安排時間休息
    I take the time to rest. 
靈:就在當下我創造我的未來
    In tje present moment I create my future.


天蠍座10/24~11/22

身:我的內在小孩教我如何放鬆並享受生命
    My inner child teaches me how to relax and enjoy life.
心:藉著自重,我的世界變得更好
    By respecting myself, my world changes for the better.
靈:生命是美好的,我極盡所能遞回饋我所接受的所有美善
    Life means well and I give back manifold all the good I receive.


射手座11/23~12/21

身:有了錢,我想創造生活中最美好的事物
    With money I wish to create the best in my life.
心:所有我需要知道的事都會有人在適當的時間、適當的地點告訴我
    Everything I need to know I am told at the right time and

    in the right place.
靈:我喜歡鼓舞並激勵我周圍的人
    I love encouraging and inspiring the people around me.


魔羯座12/22~01/19

身:我注意身體傳達給我的訊息
    I attend to the messages of my body.
心:只有當下的經驗
    There is only the experience of the present moment.
靈:我不可以活在過去,因為那已經過去了
    I cannot live in the past because it is over.

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    佳勳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()