文/佳勳  預約電話:0912908535

 

 感謝大家願意花時間看一週運勢,也歡迎預約佳勳老師!!!  ︿︿

 

彩虹卡簡介:
★彩虹卡全都是智慧和肯定的話語,也是一種能量卡
☆彩虹卡是你人生的靈性伴侶者。它們提供你思想、希望、安慰、確定和愛的想法
★彩虹卡內容全是肯定積極的話,激勵人心,提供我們充滿愛、充滿希望的遠景。

作者:DORIS,藝術治療師
譯者:彭瑛瑛(百合身心靈整合工作室負責人)



12星座圖

12星座    


來源出處:http://www.9191tu.com/?tag=12%E6%98%9F%E5%BA%A7



12星座身、心、靈一週運勢


水瓶座01/20~02/18


身:我很高興我在這裏  
    I am happy to be here.
心:我結合愛與光,因而創造了一個嶄新的世界
    I connect to all that is love and light, 
    thus a new world. 
靈:當我學著了解自己、愛自己的時候,我的神性會引導我  
    My inner self leads me whilst
    I learn to know and love myself.


雙魚座02/19~03/20

身:我敞開心胸來迎接生命中的愛與豐盈  
    I open up to love and abundance in my life.
心:我歡迎豐盈進入我的生命  
    I welcome abundance into my life.
靈:我愛自己並且喜歡以偉大、神聖的方式來過日子 
    I love myself and enjoy being
    a great and divine expression of life.


牡羊座03/21~04/19

身:我深深了解老天總是儘可能地以最好的方式來滿足我的需求  
    I choose the inner knowledge that I am always
    provided for in the best way possible.
心:每天我都撥出時間讓自己心情平和,並與內在自我全然合一  
    Every day I take time to be peaceful and
    to be completely at one with my inner self.
靈:當我需要幫助時,我詢問內心或宇宙  
    When I need help, I ask my heart or the universe.


金牛座04/20~05/20

身:我有力量和能力去過有意義的生活
    I have the power to lead a meaningful life.
心:這世界是個豐富的地方  
    The world is a place of abundance. 
靈:我的意識是光明、清楚並且充滿愛的  
    My consciousness is light clear and full of love.


雙子座05/21~06/21

身:在人際關係中,我能在親密和自由之間取得平衡  
    In my relationships to others there
    is a perfect balance of intimacy and freedom.
心:就我的伙伴而言,我是可愛的;就我而言,他也是可愛的  
    I am as lovable for my partner as he is for me.
靈:金錢對我與他人都是愛與支持的呈現  
    Money is an expression of
    love and support for me and others.


巨蟹座06/22~07/22

身:與神同在,就無對錯,也無善惡  
    With God there is no right or wrong, no go or evil. 
心:我愛他所以在他面前我毫不隱瞞,呈現真實的自己。
    這是我感謝他的原因  
    My love to him opens door to the
    deepest levels of my being.
    That's why I thank him.
靈:我放下對生命的抗拒  
    I give up my resistance to life.


獅子座07/23~08/22

身:我的身體是強壯的,它會療癒自己
    My body is strong and heals itself.
心:我不再認同自己創造出來的恐懼  
    I am not my fears.
靈:有了錢,我想創造生活中最美好的事物 
    With money I wish to create the best in my life.


處女座08/23~09/22

身:我信任我的神性
    I can trust God in myself.
心:我身體的每個細胞都對我積極的心像做喜悅的回應
    Every cell of my body reacts
    joyfully to my positive mental images.
靈:我歡迎所有令我快樂的事情
    I welcome everything that makes me happy.


天秤座09/23~10/23

身:我的內在小孩教我如何放鬆並享受生命
    My inner child teaches me how to relax and enjoy life.
心:我在工作中呈現愛和創造力
    I express my love and my creativity in my work. 
靈:我觀照我內在的對話
    I pay attention to my inner dialogue.


天蠍座10/24~11/22

身:今天我開始過嶄新的生活
    Today I am starting a new life.
心:每天早晨我醒來,都喜悅地期待這一天會帶給我的禮物
    Every morning I wake up in joyful
    expectation of what the day will bring.
靈:被愛是世界上最輕易的事情,因為那是我真實的本性
    Being loved is the easiest thing
    in the world because it is my true nature.


射手座11/23~12/21

身:我選擇喜悅及和平的想法
    I choose thoughts that love joy and peace.
心:我喜歡學習、成長和改變
    I love learning growing and changing.
靈:每一天都是特別的也是珍貴的,因為我只能擁有一次
    Every day is special and
    precious because I only live it once.


魔羯座12/22~01/19

身:內心的清明思維能療癒外在的負面表徵
    I am filled with a bright inner light
    with which I can see a healing core
    behind negative appearances.
心:我跟創造我的力量有直接的聯繫
    I am in direct contact with
    the power that created me.
靈:今天我的能量是發光且平靜的
    我可以用建設性的方式來表達我的憤怒
    My energy is radiant and peaceful today.
    I can show my anger in a constructive way.

arrow
arrow
    全站熱搜

    佳勳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()