文/佳勳  預約電話:0912908535

 

 感謝大家願意花時間看一週運勢,也歡迎預約佳勳老師!!!  ︿︿

 
彩虹卡簡介:
★彩虹卡全都是智慧和肯定的話語,也是一種能量卡
☆彩虹卡是你人生的靈性伴侶者。它們提供你思想、希望、安慰、確定和愛的想法
★彩虹卡內容全是肯定積極的話,激勵人心,提供我們充滿愛、充滿希望的遠景。

作者:DORIS,藝術治療師
譯者:彭瑛瑛(百合身心靈整合工作室負責人)



12星座圖

12星座  


來源出處:http://www.9191tu.com/?tag=12%E6%98%9F%E5%BA%A7



12星座身、心、靈一週運勢


水瓶座01/20~02/18


身:富裕就是快樂和自由  
    Wealth is happiness and freedom.
心:我有個洞見:地球是個美好且值得居住的所在
    I have the vision that the earth
    is a wonderful place that is worth living in. 
靈:我用愛和關心來滋潤自己  
    I nourish myself with loving, caring thoughts.


雙魚座02/19~03/20

身:我允許自己活出真實的自己  
    I give myself the freedom
    to be whatever I want to be.
心:在真理中,付出和接受是同一件事  
    Giving and receiving is one.
靈:我很高興有好朋友的陪伴 
    I rejoice in the company of friends.


牡羊座03/21~04/19

身:我用輕鬆的愛來祝福自己  
    I bless every single cell
    of my body with relaxing love.
心:我放下對生命的抗拒  
    I give up my resistance to life.
靈:無論對自己或別人,我都選擇愛的想法  
    I have a choice and I choose loving
    thoughts concerning myself and others.


金牛座04/20~05/20

身:世界用愛來療癒傷口
    The world heals its wounds with love.
心:我家很美。我讓每個房間都充滿愛與喜悅  
    My home is beautiful.
    I fill every room with love and joy. 
靈:我對自己負責,不為任何事情責怪任何人  
    I am responsible for myself
    and not blame anyone for anything.


雙子座05/21~06/21

身:與宇宙合一的想法賦予我力量,
    並在這不斷變動的現實世界裡鼓舞我  
    The thought of being at one with the
    universe empowers and inspires me
    in this ever-changing reality.
心:被愛是美好的  
    It is good being loved by others.
靈:我敞開心胸來迎接生命中的愛與豐盈  
    I open up to loved and abundance in my life.


巨蟹座06/22~07/22

身:我懷著感謝與愛的心情來付自己的帳單  
    Thankfully and lovingly I pay my bills. 
心:我愛我獨一無二而且美好的生活  
    I love my unique and wonderful life.
靈:在任何情況下,我都是安全的  
    I am safe in everything that is.


獅子座07/23~08/22

身:我信任生命,並深信每件事的發生都是神聖完美的
    I trust life and know that everything
    happens in the right divine order.
心:我和所有活力充沛的事物合一  
    I feel at one with everything alive.
靈:我的內在小孩教我如何放鬆並享受生命 
    My inner child teaches me 
    how to relax and enjoy life.


處女座08/23~09/22

身:我有權力也有能力去表達我的暴怒、生氣及意見
    ,而不會傷害任何人,也不會失去他們對我的愛  
    I have the right the ability to express my rage,
    anger and opinion without hurting anyone 
    or losing their love.
心:我以愛的眼光來看我的伙伴
    I look at my fellow being with loving eyes.
靈:每一天都是特別的也是珍貴的,因為我只能擁有一次
    Every day is special and precious
    because I only live it once.


天秤座09/23~10/23

身:就我的伙伴而言,我是可愛的;就我而言,他也是可愛的
    I am as lovable for my partner ad he is for me.
心:我欣賞且看重我頭腦的明晰和真實
    I love and respect the clarity
    and liveliness for my mind. 
靈:我的意識是光明、清楚並且充滿愛的
    My consciousness is light,
    clear and full of love.


天蠍座10/24~11/22

身:我喜悅地敞開心胸來接受生命中快樂的轉變
    Joyfully I open up to the happy turn my life takes.
心:在生命之流裡,我感到安全
    I feel safe in the flow of my life.
靈:我用各種不同的方式來保護並療癒地球
    In many ways I contribute to the
    protection and healing of the earth.


射手座11/23~12/21

身:我選擇高層意識、善解、自由和慈悲
    I choose high consciousness
    understanding, freedom and compassion.
心:我跟創造我的力量有直接的聯繫
    I am in direct contact with
    the power that created me.
靈:我覺得我真實的使命是和宇宙和諧
    I find my true purpose
    in harmony with the universe.


魔羯座12/22~01/19

身:我歡迎豐盛進入我的生命
    I welcome abundance into my life.
心:只要我信任我自己就可以面對任何情況
    I can cope with any situation
    if only I trust myself.
靈:現在我願意自由且公開地付出及接受愛
    I am now ready to give and receive
    love freely and openly.

arrow
arrow
    全站熱搜

    佳勳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()