文/佳勳

彩虹卡簡介:
★彩虹卡全都是智慧和肯定的話語,也是一種能量卡
☆彩虹卡是你人生的靈性伴侶者。它們提供你思想、希望、安慰、確定和愛的想法
★彩虹卡內容全是肯定積極的話,激勵人心,提供我們充滿愛、充滿希望的遠景。

作者:DORIS,藝術治療師
譯者:彭瑛瑛(百合身心靈整合工作室負責人)



12星座圖




來源出處:http://www.9191tu.com/?tag=12%E6%98%9F%E5%BA%A7



12星座身、心、靈一週運勢


水瓶座01/20~02/18


身:我注意身體傳達給我的訊息  
    I attend to the messages of my body.
心:每一天都是特別的也是珍貴的,因為我只能擁有一次
    Every day is special and precious
    because I only live it once. 
靈:無論我到何處,我總是被保護也被愛  
    Wherever I go I am always protected and loved.


雙魚座02/19~03/20

身:我喜歡學習、成長和改變  
    I love learning growing and changing.
心:我是獨一無二的,而別人也是如此  
    I am unique and that is true
    for everyone else too.
靈:我在財務上能保持收支平衡 
    There is good balance of giving
and receiving in my finanical affairs.


牡羊座03/21~04/19

身:我願意把每一件今天發生在我身上的事
    當作是生命賦予的禮物  
    I am ready and willing to see everything
    that happens to me today as a gift of life.
心:我喜歡鼓舞並激勵我周圍的人  
    I love encouraging and
    inspiring the people around me.
靈:金錢對我與他人都是愛與支持的呈現  
    Money is an expression of
    love and support for me and others.


金牛座04/20~05/20

身:與宇宙合一的想法賦予我力量,
    並在這不段變動的現實世界裡鼓舞我
    The thought of being at one with the universe
    empowers and inspires me in this ever-changing reality.
心:開悟意味著自我探索並了解真實的自我。
    當我真正愛自己時,開悟就發生了  
    Enlightenment means to go within myself and to
    know who I really am.
    Enlightenment happens when I truly love myself.
靈:這世界是個豐富的地方  
    The world is a place of abundance.


雙子座05/21~06/21

身:我知道我內心經常充滿無私的愛,
    當我需要時,它會回應我  
    I know that I am in constant contact with
    an unconditionally loving universe that
always gives me, if I ask for it with.
心:上蒼總是幫助我—以我預期的或是意想不到的方式  
    The universe always helps me —
    either in an expected or an unexpected way.
靈:當我需要幫助時,我詢問內心或宇宙  
    When I need help, I ask my heart or the universe.


巨蟹座06/22~07/22

身:我的生命是有深度,有規律,並且放鬆的  
    My breathing is deep, regular and relaxed.
心:藉著了解並接納自己,我呈現我的生命  
    By knowing and accepting myself I serve life.
靈:沒有所謂的難題,有的只是有限的觀點  
    There are no problems, only limited viewpoints.


獅子座07/23~08/22

身:由於我體驗到內在的愛與平靜,所以我也願意給出愛與平靜
    I am now ready to give love and peace and
    that's why I am experiencing love and peace in myself.
心:我整個身體正如我的臉和手一樣美麗與自然  
    My whole body is as beautiful and
    natural as my face and my hands.
靈:絕對的靜謐,常駐我心 
    Powerful silence fills me.


處女座08/23~09/22

身:我懷著愛與感恩的心情來照顧我的身體
    I care for my body lovingly and thankfully.
心:我知道在所有仇恨的背後有愛存在
    I know that behind all animosity there is love.
靈:玩是我生活中的重要因素
    Play is an important element in my life.


天秤座09/23~10/23

身:我喜歡逐步地認識新朋友
    I love getting to know new people.
心:我有個洞見:地球是個美好且值得居住的所在
    I have tje vision that the earth is
    a wonderful place that is worth living in. 
靈:我很棒,我目前正是如此
    I am wonderful as I am now.


天蠍座10/24~11/22

身:我快樂地分享我的知識和能力
給那些對我敞開心胸的人
    I happily share my knowledge and
    abilities with the people who are open to me.
心:愛自己始於寬恕自己
    Loving myself starts by forgiving myself.
靈:我了解所有的仇恨,並在生活中創造和諧
    I end all enmities and create harmony in my life.


射手座11/23~12/21

身:我知道思想會創造實相
    I am aware that thoughts are creators.
心:真愛裡面沒有憎恨
    True love knows no resentment.
靈:我總是得到天時、地利、人和之便
    I am always with the right people
    in the right place at the right time.


魔羯座12/22~01/19

身:我帶著信心和愛去接近別人
    I approach other people confidently and lovingly.
心:我信任我的神性
    I can trust God in myself.
靈:被愛總是美好的
    It is good being loved by others.


感謝大家願意花時間看一週身心靈運勢!也歡迎預約佳勳老師
預約電話:02-2773-2882
駐點時段:每週五、六下午2:30~晚上8:30
駐點地點:
市忠孝東路四段162號7F-1(忠孝敦化捷運站四號出口,糖朝樓上)
arrow
arrow
    全站熱搜

    佳勳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()