close
文/佳勳

彩虹卡簡介:
★彩虹卡全都是智慧和肯定的話語,也是一種能量卡
☆彩虹卡是你人生的靈性伴侶者。它們提供你思想、希望、安慰、確定和愛的想法
★彩虹卡內容全是肯定積極的話,激勵人心,提供我們充滿愛、充滿希望的遠景。

作者:DORIS,藝術治療師
譯者:彭瑛瑛(百合身心靈整合工作室負責人)



12星座圖




來源出處:http://www.9191tu.com/?tag=12%E6%98%9F%E5%BA%A7



12星座身、心、靈一週運勢


水瓶座01/20~02/18


身:現在我擁有我想要的時間、金錢與協助  
    I now have all the money time and help that I want.
心:過去的事情已經過去了
    The past is over. 
靈:我和所有活力充沛的事物合一  
    I feel at one with ererything alive.


雙魚座02/19~03/20

身:每天在生活中出現的新點子協助我跟過去和解  
    Every day I live for a new idea
    that helps me to reconcile with my past.
心:我結合愛與光,因而創造了一個嶄新的世界  
    I connect to all that is love and
light, thus a new world.
靈:當我帶著愛去關心身體,我逐漸了解身體所傳達出的隱密願望 
    By caring for my body lovingly,
    I get to know my secret desires.


牡羊座03/21~04/19

身:我可以在愛與恨、天堂與地獄之間做選擇  
    I can choose.
心:微不足道的日常事物也能使我充滿快樂與平靜  
    The small daily things fill me with happiness and peace.
靈:內心的清明思維能療癒外在的負面表徵  
    I am filled with a bright inner light with which I
    can see a healing core behind negative appearances.


金牛座04/20~05/20

身:由於我體驗到內在的愛與平靜,所以我也願意給出愛與平靜
    I am now ready to give love and peace and that's
    why I am experiencing love and peace in myself.
心:我讓愛流入我的世界,祝福每個人和每件事  
    I let love flow into my world,
    blessing everybody and everything. 
靈:富裕就是快樂和自由  
    Wealth is happiness and freedom.


雙子座05/21~06/21

身:我信任生命,並深信每件事的發生都是神聖完美的  
    I trust life and know that everything
    happens in the right divine order.
心:我的目標就是在每個片刻都付出愛  
    My goal is to love every single moment.
靈:我很平安,而且一切都很順利  
    I am safe and all is well.


巨蟹座06/22~07/22

身:在真理中,付出和接受是同一件事  
    Giving and receiving is one. 
心:我讓新觀念在潛意識中成長  
I program my subconsciousness
    with new thoughts of growth.
靈:在我心中充滿了無限的愛  
    In the center of my being
    there is an infinite source of love.


獅子座07/23~08/22

身:當我學著發展自重和字愛的時候,我對自己更有耐心
    I'm patient with myself whilst
    learning to develop self-respect and self-love.
心:我知道性是一種神聖的表現  
    I know that sex is an expression of my divinity.
靈:我讓內在的指引來帶領 
    I let myself be led by my own inner guidance.


處女座08/23~09/22

身:我接納自己一直保留著那些不適用的舊模式
    I forgive myself for keeping to
    old patterns that are no longer of use to me.
心:沒有所謂的難題,有的只是有限的觀點
    There are no problems, only limited viewpoints.
靈:藉著了解並接納自己,我呈現我的生命
    By knowing and accepting myself I serve life.


天秤座09/23~10/23

身:每件事情都很順遂,目前情況正是如此
    Everything is good just as it is.
心:所有我需要的東西,都會適時來到我身邊
    Everything I need comes to me at the right moment. 
靈:我允許自己活出真實的自己
    I give myself the freedom
    to be whatever I want to be.


天蠍座10/24~11/22

身:生命是美好的,我極盡所能地回饋我所接受的所有每善
    Life means well and I give
    back manifold all the good I receive.
心:被愛是美好的
    It is good being loved by others.
靈:我總是得到天時、地利、人和之便
    I am always with the right
    people in the right place at the right time.


射手座11/23~12/21

身:我渴望正向的改變,因此我接納目前的自己
    I wish for positive changes and
    that's why I accept myself as I am.
心:我跟創造我的力量有直接的聯繫
    I am in direct contact with
    the power that created me.
靈:我喜歡活用我的錢
    I love working with money that comes to me.


魔羯座12/22~01/19

身:失去控制是無傷大雅的
    It is okay to lose control.
心:我很容易適應我周遭的人、地方和事物
    I easily tune in to the people,
    places and things around me.
靈:我欣賞且看重我頭腦的明晰和真實
    I love and respect the
    clarity and liveliness of my mind.


感謝大家願意花時間看一週身心靈運勢!也歡迎預約佳勳老師
預約電話:02-2773-2882
駐點時段:每週五、六下午2:30~晚上8:30
駐點地點:
市忠孝東路四段162號7F-1(忠孝敦化捷運站四號出口,糖朝樓上)

arrow
arrow
    全站熱搜

    佳勳 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()